Salam perkenalan daripada saya...

Assalamualaikum Semua☺️

Izinkan saya memperkenalkan diri kepada yang baru mengikuti blog ini dan yang belum mengenali saya.

Nama saya Shahrul Nizam bin Rosdi.
Saya berasal dari Batu Rakit, Terengganu. Boleh panggil saya Shahrul. 

Saya merupakan Takaful Consultant di bawah Syarikat EtiQa Takaful Family Berhad. Saya mempunyai lesen berdaftar dan sah yang diiktiraf oleh Bank Negara Malaysia(BNM). Anda boleh menyemak status saya melalui laman Web Persatuan Takaful Malaysia(MTA) : Agent Status

Tugas utama saya ialah memberi penerangan kepada orang ramai berkenaan Pelan Takaful Keluarga. 

Sebelum anda menyertai pelan takaful, saya akan menilai keperluan anda sebelum mengesyorkan pelan takaful yang bersesuaian. Saya juga akan menjelaskan ciri-ciri produk dan cara membuat tuntutan. 

Apabila anda sudah bersedia untuk menyertai pelan takaful, saya akan membantu anda membuat permohonan pelan takaful serta menerangkan terma-terma dan syarat-syarat sijil.

Semasa dalam tempoh pelan takaful berkuatkuasa, saya akan memberikan perkhidmatan kepada anda sepanjang tempoh sijil seperti penukaran butiran sijil, alamat dan membantu urusan claim.

Untuk mendapatkan konsultan berkenaan pelan takaful keluarga, anda boleh hubungi saya di : 016-2970710

Atau

Boleh terus datang ke Branch EtiQa yang beralamat di : No 134, Jalan Sultan Zainal Abidin 20000 Kuala Terengganu, Terengganu

Shahrul Nizam Rosdi

You Might Also Like

0 Orang Tegur

Flickr Images