"Berkat Perlindungan Takaful Medical Card! Pelanggan Saya Jimat RM7000!"

"Berkat Perlindungan Takaful Medical Card! Pelanggan Saya Jimat RM7000!"


Assalamualaikum! Saya ingin ceritakan satu kisah benar yang melibatkan salah seorang pelanggan saya yang baru saja menyertai Takaful Medical Card beberapa bulan.

Dipendekkan cerita, pelanggan saya menghadapi masalah kesihatan yang memerlukan kos rawatan perubatan yang besar. Kosnya adalah RM7000++! 

Tetapi, Berkat perlindungan Takaful Medical Card, dia mendapat bantuan kewangan yang sangat besar! 

Walaupun baru mencarum takaful beberapa bulan sahaja, pelanggan saya berjaya menuntut kos perubatan sebanyak RM7364.82.

So, inilah bukti sebenar bagaimana Takaful Medical Card dapat menjimatkan duit kita dan memberikan perlindungan yang kita perlukan. 

Ini adalah keputusan bijak untuk kesihatan dan kewangan kita. 

You Might Also Like

0 Orang Tegur

Flickr Images